Pagina's

zondag 4 juni 2017

Dragonfly Dreams Challenge: Add Sparkle

Hallo Allemaal,

Weer een nieuwe maand en dat betekent een nieuwe challenge op het blog van Dragonfly Dreams
Deze maand is het thema Add Sparkle! Jullie doen toch zeker wel mee!
De glitters, glitterlijm, het glitterpapier en al het andere wat een beetje glinstert kan je weer uit de kast halen en lekker mee aan de slag.
Ik heb gekozen om te werken met zilveren glitters en de sparkle pencils van Spectrum Noir. Hiermee heb ik namelijk de vleugels van het elfje bewerkt, helaas is dit niet goed zichtbaar op de foto!
Mijn inspiratiekaartje plaats ik hieronder en ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

De digi die ik heb gebruikt is van Lemon Shortbread.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Hobbyvision - Rond

Succes!

Fijn pinksterweekend!

Liefs Kim

11 opmerkingen:

  1. Knap die vlakverdeling in een ronde kaart. Mooie kleurtjes en het glitter is goed te zien hoor. Jij ook fijn pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze ronde kaart! Mooie kleuren, leuk met die zilveren accentjes en digi.
    Fijn Pinksterweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje Kim!
    Mooi hoe je de ronde kaart hebt ingedeeld,leuke digi en heel mooi ingekleurd.
    Leuk dat je met deze kaart meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kim, wat een enig kaartje. Mooi van kleur en super hoe je de indeling op de cirkel hebt gedaan. Marja bedankt je voor het meedoen bij ons van de Egel, maar in je bericht staat niet dat je meedoet en ik zie dus geen link. Wil je dat nog even doen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Gerjanne! Ik heb mijn kaartje niet aangemeld bij de egel! Vandaar dat hij ok niet vermeld staat.

      Liefs Kim

      Verwijderen
  5. Mooie kaart Kim. Leuk zo'n rond model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Kim, this is a lovely card, really pretty.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat is dit een schitterende kaart Kim, de digi is prachtig ingekleurd, mooi gemaakt in deze mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Kim, en de afbeelding is mooi gekleurd. Jammer dat de glitters nooit goed uitkomen op de foto!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim