Pagina's

dinsdag 6 juni 2017

Hello Baby!

Hallo Allemaal,

Na een gezellig Pinksterweekend in Groenlo te zijn geweest nu weer even een kaartje op mijn blog.
Dit kaartje heb ik voor het weekend gemaakt aan de hand van de sketch van Sweet Sketchy Wednesday.
Met deze sketch heb ik twee verschillende uitwerkingen gemaakt en daarvan laat ik nu het babykaartje zien.
 
Het is een kaartje voor een meisje dus de basiskleur wordt gevormd door roze. Hierop heb ik een laagje wit en design papier gemat.
Daarna heb ik de verschillende onderdelen van de sketch uitgesneden uit roze linnenkarton, een maatje kleiner uit design papier en ook deze heb ik gemat. Verder heb ik een mooi babyplaatje gezocht en hiervoor een kader gestanst. Deze onderdelen vormen de sketch en kregen de juiste paats op de kaart. Daarna heb ik de ooievaar, speen, fles en gras gestanst als mooie aanvulling op de sketch/kaart.
De tekst heb ik gestempeld, bewerkt met zwarte embossingspoeder en verhit met de heattool.
Nog enkele enamel dots toegvoegd aan de kaart en klaar was mijn meisjes babykaartje. 

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
- Mallen: COL1420 (ooievaar), COL1421 (speen/fles), MFD048 (rectangle 3)
- Stempel: EC0165 (Hello Baby!)
- Knipvel: AK0064 (babyplaatje)
- Papier: roze, wit en restjes zwart/groen/oranje
- Design papier: PB7051
- Overige: roze en groene enamel dots, zwarte embossingspoeder

Zometeen naar mijn werk en vanavond ga heerlijk relaxen of hobbyen!
Hebben jullie al plannen met dit regenachtige weer??

Fijne dag.

Liefs Kim

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met deze sketch. De ooievaar en de kleine details maken het kaartje helemaal af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief babykaartje heb je gemaakt Kim!
    Mooi zo in het roze.
    De bloemetjes waar je om vroeg zijn inderdaad van Crea Lies set nr 36 een van 3 en een setje van 2 bloemetjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig babykaartje Kim. En wat is dat flesje leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een kaart met die leuke ooievaar, Kim!
    Dank je wel voor je deelname bij LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schatje en wat een mooi modelletje. Kleurtjes komen steeds terug, zoals het gras en dan in de andere hoek de parels. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en die ooievaar past er super bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kim,
    wat een enig kaartje voor een meisjesbaby.
    Vandaag was ik vrij, we hadden de begrafenis van mijn oom. Net op het moment bij het graf, scheen de zon. Ongelooflijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Darling baby card. So glad you could join us this sketch. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh what an adorable card. Love it! :o) Thank you so much for joining us at Little Miss Muffet Challenge this fortnight. I hope to see you again. :o)
    Milka GDT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim