Pagina's

maandag 5 februari 2018

Just Because...

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, ditmaal weer met het thema liefde.
Het stempelsetje en het papier lagen nog op mijn bureau en vroegen er gewoon om om nogmaals gebruikt te worden. Kennen jullie dat?
Voor dit kaartje koos ik ervoor om 2 bijtjes te gebruiken.
De kaart heeft evenals de vorige kaart dezelfde afmetingen; 10,5 bij 11cm. De basiskaart is lichtroze en ook hierop heb ik een laagje wit en designpapier gemat met 3d tape. Vervolgens heb ik een bruine cirkel gesneden en een design papier cirkel. Uit de bruine cirkel sneed ik een kleinere cirkel, zodat ik een mooi ronde kader overhield. Deze cirkel plakte ik met 3d tape op de kaart en hierin plakte ik de design papier cirkel. De bijtjes stempelde ik en kleurde ik in met mijn Spectrum Noir Markers en mijn Sparkle pencil voor de vleugels. Ik stanste twee wolkjes en gaf deze met 3d tapejes verschillende plaatjes op de kaart. Daarna sneed ik een banner en stempelde ik de tekst Just Because en een hartje op, bewerkte de randen met roze inkt en ook deze plakte ik op de kaart. Enkele gouden hartjes en roze enamel dots op de kaart toegevoegd en klaar was mijn Liefdeskaartje.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
- Mallen: LR0450 (hartjes), CR1360 (cirkel met stikrand), MFD055 (basis cirkel), 6002/0199 (wolkjes)
- Stempel: ME1040 Bee Cause Set - CC Design (bijtjes en tekst)
- Papier: roze, zand, wit
- Design papier: PK9153 (Sweet Romance), CA3134 (goudpapier)
- Overige: PL4512 (Enamel dots baby pink), Spectrum Noir Markers en Spectrum Noir Sparkle Pën Crystal Clear), Memento Angel Pink 404

Vanmorgen en begin van de middag de huiskamer gepoetst, gestofzuigd en de was gewassen en gestreken. De huishoudelijke taakjes zijn weer klaar voor vandaag en dus ga ik even lekker relaxen. 
Vanavond mijn auto even afdekken, scheelt weer een beetje krabwerk morgenvroeg. Het wordt een aantal dagen flink koud..brrrr niets voor mij..

Fijne dag.

Liefs Kim

25 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart Kim! Leuk effect zo die ronde stansen!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje met een onwijs lief stempeltje, Kim!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart!erg leuk gedaan met die bijtjes liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful card! Love the cute bees.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig de bijtjes.
    Leuk kaartje!
    De stikseltjes zijn ook leuk rondom.
    Hier de klusjes ook klaar. Ik ben niet van de kou,maar regen vind ik nog erger :)
    Fijne avond en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart met deze bijtjes! Daar word je toch helemaal vrolijk van.
    Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje ! Echt schattig! EN ja, dat heb ik dus ook altijd. Dan ligt er nog iets en wil ik opruimen, maar dan komt er weer een idee boven!
    Slim, je auto afdekken. Ik heb geen hekel aan kou, wel aan krabben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZO leuk met de bijtjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet bee-cause. Thanks for sharing the card at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a darling card, those bees are super cute! Thanks for joining us at 7 Kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk en wat een leuke bijtjes. Hou hier erg van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thanks for playing our challenge at CCC Digi Creations. Good luck!
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh what an adorable card, fabulous background and adore the little bee's. Thank you for joining us at CC Digi Creations and good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schattig die bijtjes bij elkaar!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG! is so sweet. Thank you for play with us in Polkadoodles Challenge Blog anything goes. Good luck with your entry and I hope to see you next week with another beautiful project. Norma - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een Bijzonder mooie kaart, erg leuke bijtjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die olifantjes blijven top! Mooi kaartje. Even terug gaan kijken. Die gehaakte pinguin is lief. Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fab design and so cute too! Thanks for joining in at Polkadoodles :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. cute honey bees. you have created a wonderful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card, love the bees
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een liefie, leuk dat je meedoet bij anmacreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim